3 Temmuz 2010 Cumartesi

hadi mrs bells i unutalım ona popomuzu sallayalım günleri

Tatile falan gitmek istemiyorum, zorla götürmeye çalışıyorlar bütün evde baskı nedenanlamıyorlar ki?neden ille de zorla?bütün dengesizliğimi harkete geçirmeme sebep oldular intihar?evden kaçmak? tabi hepsinnin sonucuda kafamda olduğundan ein değilim ama son gün hamlemhakkında uyarmalıyımsanırım annemi 'eğer bana sormadan yer ayırtmaya kalkarsanız o gün evden kaçarım döndüğümde siz gitmiş olursunuz dayağımı yerim tamam ama burda olurumyada gerekirse hiç gelme msorun değil küçük değilim artık.' Dayak dedim evet farklı gelmese gerek.Uzun yolculuk güzeldir hem gideceğimiz yer 2 gün otobüste kalmayı gerektiriyor severdim ama gideceğim yeri artık sevmiyorum izleidğim yollarda çok güzeldi lafta değil gerçekten yolda tıkınmak müzik dinlemek mmm.. STOP!müzikk döndüğümde o sevgiyide kaybetmiştim çok kötüydü evet çokyine aklıma geldi kare kare..Hem giderkende ağlayarak gidiyordum müzik dinlemek gitmek ayrılma psiklojisi..
Sevmiyorum çünkü ben geçen sene bu zamanlar oraya giderken gitmek istemiyordum aslında yinede bir istek vardı belki döndüğümde farklıolur temennisi vardı evet oldu döndüğümde gittiğimden de kötüsü ve bekleneni oldu terk edildim hani tamam günümde gecemde değildi vadetmemiştide ama anlatılır ama uzundur.O 1 ayın orda nasıl geçtiğini bilirim sadece 1 ay da 5 kere görüşmek telefonda yalnızca her neyse neden bunları anlatıyorum ki yeterince histeriğim zaten öyle işte istemiyorum bu işi ortalık karışçak yoksa jaaa!!
adioss

Hiç yorum yok: