30 Haziran 2010 Çarşamba

Blog omeca

blog olaylarına ilk facebookda sevgili mrs baros un paylaşmıyla atladım geçen yaz ama o dönemler hayatım iyi olduğundan sanırım yazma gereği duymadım sonra yaz bitti bir ayrılıkla başladım bende bloglamaya.İlk olduklarından mıdır nedir ne zaman bloga girsem gözüm ilk mrs baros la pucca nın blogunu arar aralarına paria da eklenmiştir hesionka açılmamakta malesef evet baya reklam yaptım :D
Ayrılık..
hep aynı sendromlar sabah sbah bu dokundu bana hep merak ederim insanlar uzun süreler nasıl o kadar şeyi paylaşırlar ..Benim öyle uzun ilişkilerimö olmadı ama daha önemlisi uzun süreler birlikte olan bu insancıklardan biri gün gelirde nasıl kazık atıp arkasını dönüp gider hadi ama amerika da avrupa da falan yaşamıyoruz kaldı ki onlarda insan sen adamla 1 sene yed,iğin içtiğin ayrı gitmiyecek aldığın nefes içini ısıtan güneş o olacak bir gün gelecek içime 'şeytan kaçtı' diyerek herşeyi alt üst edecek..Sonra sen günlerce aylarca kendine gelemeyeceksin kim olduğunu unutacaksın he bir de genelde bunla bitmez nice zamanlar sonra esas kişi geri döner hayatına geri alan kerizdir başka bişey demem ben aldım aldım ama benim için yarım kalan bişeyler vardı onları tamamladık sonra yine o gitti ben baktım yok lan evime döndüm neyse.Bu yüzden ben derim ki bi daha kimseciklere veremem o kadar değer hala akıllanmadığımı biliyorum ama neyseki bünyemin mekanizmasına güveniyorum o neye evet derse onu yaşarım çünkü onda azda olsa gelişen bir yapı var.Neyse
adios