9 Temmuz 2010 Cuma

birazdan yazacağım...ilham şarkım budur


Kütüüürrt..zonk!!..tamam..öldüm.
Sen hiç birşeyler yerken dişinin köküne kaçan kırıntıyla dilinle ustaca dk larca onu çıkarmak için uğraştınmı?nazik ve ürkek..Evet bildin çekilmesi gereken bir dişten bahsettim.Anemler tatile gidecek bakalım tek başına altından kalkabilecekmiyim diş çektirme ve bilemediğim daha nice celemelerin..Yes.başardım tatile gitmiyorum 1 ay evde tekbaşına!tabi ki babamlayım da o çalışıyor.
Aşk aşk aşk diye attığını duyabiliyorum blög elim boş gelmedim fekat sağlam şeylerde getirmedim.İlk aşkımı feysbukta eklediğimi söylemişmiydim?ohoo ehliyet alıyormuş gidelim eskilere dönelimdertleşelim teklifi geldi bile nihaha dur anlatıcam.
Şimdi ilk aşkım 6 yaşımdayım mh ye bjk formalı bir bebe taşınmış gruba kaynaşmaya geldi ilk gördüğün anda aşık olmak gördüğün an azın açık birine aval aval bakakalmaksa ben aşık olmuştum.Sonrası o kaçtı ben kovaladım..
Bay buuren'igeri ekledim tatil resimlerine bakmak için biraz konuştuk cumartesi dönüyorum görüşürüz istersen dedi bende olabilir çıkıyorum adios dedim uçtum.Kıbrıs'ta.2 Yeter mi şimdilik la? ş u anamlar tatile çıksında biii:)Bu arada fade to black i face de paylaştım ilgisii çektim en sevdiği metallica şarkısıymış(:adı ne olsunn...tabi insanın ilk aşkna koyduğu gizemlki bir isim olmaması saçma ama inanın unuttum yoksa olmaz mı:(
bunu dinleyen bunuda dinlemiş oalbilitesi %'de99


adios

Hiç yorum yok: