28 Haziran 2010 Pazartesi

Bu sefer tezeği avuçla yedim

Şu pc şöyle kasım kasım kasıldımı benim içimden yazmak değil kasanın beynine beynine vurarak kapamak istiyorum..Neyse.Bir süre metal dinlemem diyodum tam şimdiama fonda megadeth çalıyor bu kadar dengesizim.Sonisphere kırgınlığıgeçti ama kısaları geçii bi.Bay egoist gitmemiş en azından kombine bay sahi ona lakap koymadım henüz hmm..
bay buuren?fazla insaflı:)neyse ilk aklıma o geldi o da arkadaşlrını almak için dışarı çıkmış ve geri almamışlar iyi olmuş 'biralarımızı aldık ışardan dinledik' dedi cinnet.Dün gece 11 mi ne kapı çaldı ahh lanett ben pazardan yüzük alıcaktım şimdi geldi aklıma huff o kadarda takmıştım açıkmıdır acaba ben zıplıyorum gelince devam edicem.
halbuki ne hayallerim vardı 1 tanede değil 2-3 tane alacaktım resmini çekecek buraya koyacaktım beni o saatte pazara koşturacak yüzüğü göstrmek için 1 yetalelik ama ne güzel olduğunu göstermek için bu mu 1 hadi canım diyecekti insancıklar ama ben kaçırdığmmmm böörk hrğğğk neyse.
Bu sene kaçırdım belki ama seneye sonispherede iron maiden vede ac/dc varmış az önce facebook da gördüm kesin değilmiş ama seneye ben kesin gideceğim o kesin avril de gelse keşke lan forgotten söylerdi together söyler idi anything but ordinary söyler idi skater boy soylerdi tamam metal değil emo ortamı oludu o zaman işte:DNeyse ne diyorum dün gece ulan şimdide tuvaletim geldi ha(naklen yayın)
Ne dediğimide hatırlamıyorum böyle maddelesem mi..dün gece bitter geldi saat 11 kapı çaldı bi açtım boynuma seni çk özlediiim diye sarıldı kızgındım ama her zman k gibi sarılınca yok olan kızgınlık bu kadar da kekoyum 7 senelik arkadaşıma karşı neyse el ele tutuştukkafesi açılmış kuş gibi kendimizi sokaklara attık ilk okul aşkımı gördüm sonisphereden geldiğine kalıbımı basarım siyahlar içindekulaklıklarla sallana sallana esmerr hmmm bitterime baktı ama lan! esmer esmeri çekti hey hop sen benim bebelik aşkımsın yaa hala facebook ta ararım ama bulamam:( zaten sevgilisi var yani ne köy ne kasaba durumu..Neyse annem böğrüme böğrüme giriyor bugünlerde tatile geleceksinnn gell de gel yok gelmem olmaz hiyaaa waa desemde inşallah bir oyunbazlık şeytanlık yapmaz.Zira durum fena neler anlatıyor bugün eğer gitmessemhafta içi dayımlarda kalaakmışımda konfeksiyonda çalışacakmışımdaa çüş oha.Ben okadar sene boşuna mı okudum edim ben mezunum kendi işimi yapıcam yok öyle bi dünya neymiş dayımın gözünün önünde olacakmışım hopppala yarim yaz geldi çarşıya kiraz geldi.Sonum hayırlara gele..
Dün bay egoistle ilk buluşma yıl dönümümüzdü...onun ben çıktığı yere laf etmem tabi maaşllah kaymak gibi üretmiş kadın ama çığ işte ergen, bahsetmedi bile tabi ki ne dicek ki zaten resmimizin üzerine de sevgilimin isimini yazdım anılarımıza bi güzel sı*tım ama kutlu olsun mu dicek bişey beklemıyorum artık zaten herangi birinden herangi biri olarakne bekleyebilirsiniz ki..hele de o kişi gözünde devlerin aşkı dediği hatunla beraberse..Ama hani yüzük almak için pazara gittim ya 3-4 saat önce dönerken hep kışın anılarımızn geçtiği yerlerden geçtim yok lan ağlamadım tabi baktım baktım baktım sadece dur lan ben bir pipetli bardağımı alıyım lıkır lıkır buz gibi su hüpleterek şöyle bir maziyi aktarayim:)Dolaptan birde kavun aldım çok değil geçen sene dün kavunlu absolut içiyorduk sevdiceğimle neyse.Bzzt blogumda paso ondan bahsederdim en son kışta bırakmışım o blogu ondan sonra gelişmeler oldu zaten biz yeniden birleştik güzeldi ama yine olmadı:)neyse kar böyle her yer yokuş aşaşğı sarılmış iniyoruz dapşin dapşin benim sağ ayak havadayken sol ayak bir kay sen bir kapaklan yere o da kolumdaydı onuda çektim düştük bide sürükleniyoruz yokuş aşşağı eve he's speed hemen kalktı benide kaldırdı eve kadar güldüm ama ertesi gün geldiğimizde yine konuşuyorz yokuşlarda neişimiz mi var sinema seansı gelene kadarzaanı gezerek değerlendiriyoruz yahu (:neyse sıkıldım adios

Hiç yorum yok: