14 Ekim 2009 Çarşamba

sanal beyin

Şu iletilerde resimlerde,dinlenilen şarkılarda falan hep eski sevgiliye gönderiler yapılır ya çok seçerek yapmak lazım aslında bakıyorum hatun yazmış çizmiş karalamış onu gören erkeğin direk egosuna gidiyor adım gibi eminim onları gördükçe ben yazamıyorum zaten eski sevgili denen olay pis birşey tükürsen üstüne alırlar gözüne gözüne sokmanın gereği yok anlamıyorlar anlamıcaklar zaten.. sepetlerine elma koymanın anlamı yok.Benim artık yüzüm gülmez, hiç bir şey eskisi gibi olmaz, bir daha kimseye değer vermeyeceğim bla bla bla bu cümleleri kuran insancıklar bi sakin olun azından çıkana kulağın inanıyor mu karşıdakine sızlanıyorsun biraz güçlü ol güvenme tamam herkese gereği kadar değer vermeyi öğren ama 1 kere dinlediğim şarkıdan sıkılırken bu ara ben bu cümlelerle karşılaşmaktan artık fenalar geldi.He bir de netten cümleler bulup direk iletilerine copy paste yapan yurdum insanları çok zekisiniz..1-2 tamam ama her yerde copy paste yapılmış yaşam felsefeleri görmekte baydı..

Hiç yorum yok: