14 Ekim 2009 Çarşamba

puppets


Sanırım eskiye döndüm attım üstümdeki pert olmuş beni.Yani emin olamadım önce baktım yediğimden zevk alamaya başladım yine iştahım açıldı aynı sıkılan ve sürekli birşeyler yapan tatlı tembellikleri olan halime döndüm dedim tamam kızım aferin bitti başardın.Eee yanii artık..sadece küçük şeylerden kaçıyorum bir de acayip derece yalnız kalmak istiyorum filan fistan.Buyum arkideş ben yemeğini yer müziğini dinlerken mutlu olan insanım nooolduydu anlamadım neyse geçti önemli değil artık.Tek bildiğim hala fazlasıyla kırılganım, göstermesemde buyum.Netide kendime göre kullanıyorum artık daha ne?(girmiyorum kimsenin facenden kimseyi dikizlemiyorum )ama daha bugün çok ezik bir hareket yaptım şeytan dürttü resmen.Neyse tatsız o attım çöpe gitti.
Xx adios xX

Hiç yorum yok: