21 Haziran 2010 Pazartesi

sonisphere ine sokayım.

Oyhhh anam bu sıcakda bide azar işitmek hiç çekilmiyor ha..Herkesi uyutmaya çalışan bir anne ay bırak biz uyanık kalalım sen uyu of amaaağn yok alacaklı çek fişi kapa şunu dikilirim başına ay bunaldım neyse..
Sevmiyorum ben sonisphere i gelecek olan gruplara taptığım falan komle yalan..banane ki lan tarihini unuttum bile..
E vet unuttum çünkü o gün insanlar o festivaldeyken ben muhtemelen evde olacağım ve bu intihar sebebi gibi bişey o gün benim bütün eski sevgililerim ve yeni manitaları olması şart değil ama kesecekleri bi ton hatun olacak o kesin.Benim yeni manita vardı hiç bahsetmedim dimi blög bana sonisphere bilet alacak akdar babayiğit hemde he ben onu kaçırdım(iyi bok yedin gerizekalı-haklısın)...ama ama 1 dk onda 2 bilet vardı nasıl olur demek benden önce başkasıyla gitme planı vardı ve sonra plan bi şekilde yalan oldu çünkü elinde 2bilet vardı ve satmaya çalışıyodu o biletleri hrrr...dolabında 2 kadeh vardı tamam o kadar abartmaya gerek yok dedim misafiri hatun olacak diye bi şart yok ama erkek erkeğe karşılıklı kadeh devircek değil ya..ee yani ne bekliyosam neyse anacım bitti doğru ya biz ayrılmıştık ayrıldıkk.
Tanrım bana 5 tane 5 de yetmez 15 tane nolurr...sleep sleep sleep
adios.

Hiç yorum yok: