20 Haziran 2010 Pazar

Ben bir adam sevmiştim

Adam mı dedim pardon ne adamı lan 19 yaşında bebe diye eziklemeyeyim hakkını yemeyeyim.
O şimdi berduş! öeaa yani iletisinde yazıyor her neyse aşk yüzündenmiş ilişilmez...
Babam kesin birileriyle çet yaptığımı üşünüyor ama ben blög yazıyorum neyse onun için farketmez dimi tuşlar tıkırdıyor mu bu saatte evet.
Bütün gün lily allen dinledim, pizza yedim, yatağa uzanıp tavana su tabancası sıktım ve tepeme yağdırarak serinlemeye çalıştım..Şimdide çapraz komşu bu saatte evet doğru gördün 00:35 anten düzeltiyorlar klasik kadın;
çekmiyooo eyüpcağğn
lan gerizekalı nasıl çekmiyo?!
yok anam yok çekmiyööö..
Bu arada ben kendi kendime takılırken 7 ziyaretçim olmuş teşekkür ederim(:
(700 lü günlere inşallah:P hadi lan!)
Fonda;
-ya kabloyu çıkarıp taksan..
vıdvıdbıdbıd elemtereşusuylen yafadan allah hasbinhönkşişibidinnaa!
kapatıyorum fala bakçakmısın?
adios.
ehem küfür etme durdur beğenmediysen pls :P

Hiç yorum yok: