15 Ekim 2009 Perşembe

ne be

öheaaff kusarım ama:(ne gıcık bir gece.Yarın erken kalkma derdim yok ne güzel ama canım direk yatmak istiyor uykum olduğundan değil sıkıldım.Açık ve ezik olmalıyım eziklik nedir?duygusallığın fazlası da ezikliktir ya da şuursuzluk öeah ne saçmalıyorum yine o lalala herkes bir garip önüme baksam diyorum ama çarpıyolar gözüme çevremdeki insanlar hrrrffğğkk o mu onun çevresi eniştir evet geniş bir çevrem var maşallah keşke işime yarasalar en azındansevseler beni birşeydir o da yok msndenen dümbük face denen çöp konservesi sevmediğim insanlar beni bulsada ona gıcık olsam keşke ama yok ben gidip buluyorum anlamsızlıkla 3 e 4 e katlanıyor sidiklik.Yatıyorum ben hiç birşey düşünmemeyi başaran beynimle cilveleşicem sıkıldım burdan bö pis kaka püü..Laflarımı başka yerde gördüğümde kıl oluyorum öeah kıskançlık bendede varmış kuduruyorum zıvanadan çıktım çıkıyorum sıkıntıdan patlayıp bulaşabildiğim tek yer odam harika.

Hiç yorum yok: