11 Eylül 2009 Cuma

öööle ßi gün



yağmurrr, frambuazlı pasta ve metale doyarken(rock fm;D) kafamdakilerle sallanarak düşüyorum düşünüyorum.Ne kadar seviyomuşum meğerse peh!Yerim böyle aşkın ızdırabını off Rock'n Roll yeaa wiaaa çikolata unuttursana onu hadisene olm olsana merhem!
Keşke bu odanın dışındakiler benimde dışımda olsa ya da bende içlerinde olsam.
Hadi yine iç sesim olsana benim, hep benim aklımdan geçenleri söylerdin seni o kadar özledim ki.
Gerçekler çok farklı tahmin etmek zor değil, ağlamıyorum ama bu gücün neresindeyim bilmiyorum..ben sanırım yine yanlış zaman da yanlış yerde yanlış düşüncelerle ve yanlış şeyi yapıyorum. Sanırım bütün bunlar bana beynimin oyunu bitsin artık yoruldum!Güçsüzlük içime sızmaya çalışıyo daha ne kaldıysa?ama bu sefer yanlış kapıda ...

Hiç yorum yok: