16 Kasım 2010 Salı

uyumassam böyle olur dedi idim.

Yaptığım herşeyi elime yüzümebulaştırıyorum ciddi anlamda susup komutlaragöre hareket etmeliyim belkide bir süre.Kurabiye yaparım kupkuru olur,profiterol yaparım hamuru boş çıkar kremanın malzemesni hamurunada boca ederim, bir ton para harcatırım aksesuaryapacam diye çöp adamkadar bile karizmaları olmaz, e artık işe gireyimbari derim çıkarım iş görüşmesine 5 vesayitte bulurum sonra orada kalırım eve dönemem yok tamam daha saymayacağım.Bu tatil bana hiç yaramadı.
Eben şimdi yatağa girsem müzik dinlicem slov dinlesem aynı kişyi aynı anıları başa sarmaktan sıkıldım hareketli dinlesem kafam kaldırmaz hiç dinlemesem olmaz ben sessiz,karanlıkta uyuyamam.Karnım ağrıyo ellerim üşüyo saat 5 e geliyo sorun değil bu 'is a possibility' sendromuher sene budönemlerde bana geliyo yo yo ne diyorum ben yoo?*uyucam hadi kapat!czzzzttddzzzt boğuk ses;
'Biz kışın senle böyle yürürken;

Böyle hayallerimiz vardı ama olmadı.Sen naaaptın ona gitiiin eferim.


bzczctt PS: İlk resimdeki sahne aynı olmakla birlikte ikinci resimdeki çiftin arkadan aynı biz olması ve bahsettiğim hayalden koparılmış bir kare olması ile birlikte bu hayal gerçek olamamıştır yapımda ve yayında emeği geçenlere çav.

Hiç yorum yok: