3 Haziran 2010 Perşembe

pinK!(pilatonizm)

Bak işte yine geldi aklıma ilk görüşte aşmıdır psikolojik hassaslık dönemimi bilmedim pink'i ne zamandır dinlemiyordum tesadüfen bi dinliim derken aklımdan pembeli geçti:/
Dün arkideş sevgilisi ve sevgilisinin arkadaşı bizim okulun yukarısındaki parkta takılıyoruz pembe tişörtlü bir çocuk geçti (taylor swift-you belong with me deki çocuun kopyası bildiğin!).Ark.ın sevgilisinin arkı dediğimde bıd bıd yanmdan konuşarak gliyodu geri dönüp bir baktım o çocuktan sigara alıyo evet işte o rüzgar içimden eçtiğinden beri geri geri gidiyor ayaklarım takıldım kaldım çocuğa:/
-hey?!ilk görüşte aşka inanırmısın?
diyemem ki çıkıp karşısına platonizmdir işte bu :/
Aslında so so what?! diye bağıra çağıra platonizm düşünecek lükse sahipdeğilim öyle karışık bir dönem ki kaçırılan sınavlar devamsızlıklar önümde bi bitirme sınavım ve direk geçiş mevzularım var açıkta kalmak son isteyeceğim şey..

Hiç yorum yok: