15 Ekim 2009 Perşembe

düzgün olmalıyım

  • benden verimli birşeyler bekleme çünkü ben sömürücüyüm elimde ki kraker mi? al senin olsun
  • kaşarlık mı ?birlikte yapalım ama aşırıya kaçmadan..yarın unuturuz onlarda yaptı çünkü
  • yalan mı söyledin?allah belanı versin pis mahluk..
Geleceğe mEktup..
Bir gün aklımdan geçeni direk insanların yüzüne yapıştırıcam yapıcam ama doğru zaman doğru cümle çalışıyorum.Sırf gerizekalının teki anlamasın diye tez kasıyorum burdabir gün ölcem çok hissediyorum o.O o zaman beni sevmeyenler in içinden çıkan pis dedikoducu asitli ,basit kişiliklere şimdiden kusuyorum aslında severdim diyicek olanlara şimdiden siktir lan!diyorum.Anne; üzülme beni doğurcağına çöpadam doğursaydın daha iyiydi biliyorsun.Uyku çatlama dengesizliğinden az çekmedim seninde.Okulum; duvarlarına hüzünlü hüzünlü baktım derdin ne demedin olsun sessizce dinledin eyv..Gözüme gözüme giren anılarım ;saolun azıma sıçtınız ama bi gözümü çıakramadınız vermiyorum benim ulan.Ektiğim insancıklar özür dilerim.Beni eken insanlşarı azınıza sıçim hiç bekelemzdiniz dimi bende beklemezdim.En azından pratikte uygulamadım teorik olarak sıçıyorum.Terbiyem,i bozan bütün unsurlar sizin suçunuz yok ben böyle olmayı seçtim çünkü bu da olmalıydı oldurdular.Evet kusucam geliyorrrr böööööööeaaaaa.........Terbiyesizliğimi gören i nsanlar birşey görmediniz be neler gördüm.Boşsun kızım diyenler..nasıl kafanız iyi halledildi mi?adios

Hiç yorum yok: