11 Eylül 2009 Cuma

Kısa kısa


Short flashback:7868432
A
ma o kadar özlemiştim ki.ßana dokunması o kadar iyi geliyodu ki.Kendimide kandıramam olmayız biz artık olmayalım da zaten...Olmaz! zamanım seni özleyerek, izleyerek geçemez artık..kurtulmalıyım.
Şu an içimdekiler mi?
L
iman da terk edilmiş ve yola yalnız devam etmek zorunda olduğunu anlamış olmak,
İçinde anılarla baş başa kalmak ve yokluğuyla konuşmak
İnceden yağmaya başlayan yağmur...Evet sadece yağmur yağarken mutluyum.
Tek ihtiyacım olan varlığın sadece bunu hissedebiliyorum.Bunun dışında içimde kalan herşey anlamsız geliyo ve bana hiç bişey hisstettirmiyo.. aslına bakarsan bu ölü hislerle acıdan başka bişeyi pek farkedemiyorum içimde.
Yaşadığım bütün mutluluklar mutsuzluklar içimdeki şeffaf sandıkta ama hiç birini anlatamıyorum bir tek sen içimden fırlayıp kendini boş satırlara atabiliyosun sadece düşünüyorum biz birbirimizi kaybettik.
Dar alanda kısa paslaşmalar demiştik ya..Bu maç bitti tamam gol manyağına döndüğüm gerçek ama brezilya takımı değiliz neticede??olmuyosa olmadığındandırr.'O'dediğin oluyo evet 'o^sana naapsada aklına geldiği gerçek 'o' işte ama geçicek.Yeri kalıcaksada öldürmek için elinden geleni yapmış beynim resmen bu kadar düşünerek.Ve başından beri verdiği mutluluktan çok sorun yaşatmış böylesi daha iyi olmuş bi yandan gerçekten bittiyse fincanı kapıcan fala bakçaklar neyini uzatıosam...